منطقه ۱۴ در جمع صدرنشینان میزان مشارکت مردمی طرح من شهردارم ۲
منطقه ۱۴ در جمع صدرنشینان میزان مشارکت مردمی طرح من شهردارم ۲
منطقه ۱۴ در آخرین سطح بندی اعلام شده، در رتبه دوم میزان مشارکت مردمی در طرح من شهردارم ۲ و یکی از پیشتازان در بین مناطق پایتخت است.

به گزارش گروه جامعه تیکنا، حمید نظری معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه در این باره گفت: با آغاز نظرسنجی مردمی در طرح من شهردارم ۲ بیش از ۲۱ هزار شهروند دارالمومنین تهران تاکنون همیاری و مشارکت داشته اند و با این میزان مشارکت و با کسب رتبه دوم تا امروز و بین بسیاری از مناطق پایتخت پیشتازیم.

وی با اشاره به تحقق ۷۹ درصدی آمار مشارکت مردمی منطقه ۱۴ در اجرای این طرح افزود: محلاتی چون قصر فیروزه، شهدای گمنام، دلگشا، تاکسیرانی، ابوذر و حسین آباد همچنین از منظر نواحی نیز ناحیه یک منطقه با بیشترین مشارکت مردمی در این طرح تاکنون پیشتاز هستند و تلاش داریم با تکیه به توان مردم و با هدف توسعه محلات گام های مثبت و موثری تا اتمام طرح برداریم.

نظری با یاداوری اینکه در طرح من شهردارم هر شهروند یک شهردار است و هر کدام از شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه من شهردارم پروژه‌های مد نظر خود را جهت اجرا ثبت و ارائه کنند، گفت: این طرح مسیری برای استفاده از توانمندی‌های شهروندان در اداره شهر است و  در این راستا شهرداری منطقه همچنان آمادگی همه جانبه با شهروندان و اجرای طرح من شهردارم را دارد .

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۱۴ افزود: همت یکایک شهروندان و در راس آنان امنای محلات منشا این حجم از مشارکت بوده است و همچنان مردم در کنار مدیریت شهری تا پایان این طرح با مشارکت شان در توسعه و آبادانی محلات و اجرای پروژه های ماندگار و اثربخش همراهی خواهند کرد.