معرفی آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناورانه هسته‌ای
معرفی آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناورانه هسته‌ای
پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای به نمایندگی از سازمان انرژی اتمی و با هدف معرفی آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناورانه صنعت هسته‌ای در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار حضوری فعالانه دارد.

به گزارش گروه فناوری پیشرفته تیکنا، پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای به عنوان متولی پژوهش و فناوری در سازمان انرژی اتمی ایران و یکی از بازیگران عرصه پژوهش و فناوری در کشور، همچون سالیان گذشته و به عنوان نماینده سازمان در این نمایشگاه حضوری پررنگ خواهد داشت.

آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناورانه پژوهشکده‌های مختلف در غرفه پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای در زون A غرفه ۱۱ نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

برگزاری ۱۳ کارگاه تخصصی در حوزه‌های گوناگون و مرتبط با فناوری هسته‌ای در غرفه پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای و نیز برگزاری ۲ کارگاه عمومی در محل کارگاه‌های عمومی نمایشگاه پیش‌بینی شده و علاقمندان می‌توانند به‌صورت مجازی و از طریق لینک B2n.ir/NSRD در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با سایر نهادها نیز از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار است.

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار با هدف معرفی آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناورانه کشور از ۲۰ تا ۲۲ آذرماه در مصلای تهران برگزار می‌شود.