متا با Ray-Ban برای عرضه عینک هوشمند همکاری می‌کند
متا با Ray-Ban برای عرضه عینک هوشمند همکاری می‌کند
عینک هوشمند بعدی متا که با مشارکت Ray-Ban Luxottica ساخته شده است ممکن است به زودی عرضه شود.

به گزارش گروه فناوری پیشرفته تیکنا، عینک هوشمند بعدی متا که با مشارکت Ray-Ban Luxottica ساخته شده است ممکن است به زودی عرضه شود. همانطور که توسط Janko Roettgers مشاهده شده است، یک لیست برای عینک هوشمند توسط گروه Luxottica در پایگاه داده FCC ظاهر شده است.

با توجه به اینکه Ray-Ban Stories اصلی در زیر Luxottica لیست شده است و گزارش‌های اخیر درباره جفت بعدی از عینک هوشمند، نمی توان گفت این مدارک مربوط به مشخصات جدید است.

قابلیت های Ray-Ban به شما امکان می‌دهند با استفاده از دوربین‌های کنار لنز، عکس‌ها و فیلم‌هایی بگیرید و آنچه را که در یک برنامه همراه می‌گیرید نگاه کنید. آنها همچنین دارای میکروفون و بلندگو برای ضبط و پخش صدا هستند.

البته آنها مورد استقبال قرار نگرفته اند چرا که وال استریت ژورنال در ماه آگوست گزارش داد که کمتر از ۱۰ درصد از افرادی که این عینک هوشمند را خریداری کرده اند به صورت ماهانه از آن استفاده می کنند.

علیرغم استفاده کم، به نظر می رسد متا در حال پیشرفت با نسل دوم است. طبق گفته Roettgers در ماه آگوست، عینک هوشمند جدید به شما امکان استریم زنده ویدیو به فیسبوک و اینستاگرام و حتی شنیدن نظرات مخاطبانی که استریم شما را تماشا می‌کنند را می‌دهد: “استریمرهای زنده قادر خواهند بود به طور مستقیم با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و عینک نظرات را از طریق صدا و از طریق هدفون داخلی منتقل می‌کند.” روزنامه وال استریت ژورنال اعلام کرده است که عینک هوشمند جدید “عمر باتری بهبود یافته و دوربین های بهتری دارد ” و قرار است در پاییز یا بهار ۲۰۲۴ عرضه شوند..

متا در عین حال به درخواست برای ارائه نظر پاسخی فوری نداد. این شرکت قرار است کنفرانس Connect خود را در تاریخ ۲۷ و ۲۸ سپتامبر برگزار کند، بنابراین شاید در این نمایش درباره عینک هوشمند جدید اطلاعات بیشتری دریافت کنیم. در این رویداد، می‌دانیم که متا قصد دارد اطلاعات بیشتری درباره Meta Quest 3 که قرار است در پاییز منتشر شود، به اشتراک بگذارد. این دستگاه به تازگی نیز به FCC ارسال شده است، بنابراین حدس می‌زنیم متا قصد دارد مهلت مقرر را رعایت کند.