«فن‌تز» از رساله‌های دانشگاهی فناوری محور با قابلیت ثبت اختراع حفاظت می‌کند
«فن‌تز» از رساله‌های دانشگاهی فناوری محور با قابلیت ثبت اختراع حفاظت می‌کند
گام اول از نخستین دوره طرح «فن‌تز» با موضوع حفاظت از رساله‌های دانشگاهی فناوری محور با قابلیت ثبت اختراع به پایان رسید.

به گزارش گروه زیست بوم فناوری و نواوری تیکنا، گام اول از نخستین دوره طرح «فن‌تز» با موضوع حفاظت از رساله‌های دانشگاهی فناوری محور با قابلیت ثبت اختراع به پایان رسید.

این رویداد با هدف اعلام برندگان و راه‌یافتگان به ادامه مسیر برنامه «فن‌تز» با حضور دانشگاهیان، جمعی از معاونان وزارتخانه‌های علوم و بهداشت، مدیران معاونت علمی و ستادهای توسعه فناوری و مدیران صنعت و روسای برخی دانشگاه‌ها، برگزار می‌شود.

اختتامیه برنامه «فن‌تز» که با رویکرد حمایت و انگیزه‌بخشی به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و ترویج انجام رساله‌های فناورانه و هدایت آنها به توسعه فناوری از مسیر ستادهای توسعه فناوری و توسعه محصول و ورود به بازار تجاری این محصولات از مسیر کریدور ایده تا بازار طراحی شده است، هشتم آبان ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در سالن شهید مدرس انستیتو پاستور ایران برگزار خواهد شد.

مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با محوریت کانون مدیریت دارایی‌های فکری به عنوان نهاد فعال در حوزه مالکیت فکری، سعی دارد با برگزاری مستمر این برنامه ضمن فرهنگ‌سازی و ترویج استفاده از ابزار قدرتمند دارایی‌های فکری در مسیر ارزش آفرینی در فعالیت‌های دانشگاهی و توسعه فناوری گام بردارد.

همراهی و مشارکت بازیگران اکوسیستم علم و فناوری و نوآوری، موجب هم‌افزایی و تاثیرگذاری هر چه بیشتر این برنامه و کمک به دستیابی به اهداف تعیین شده، خواهد بود.

در صورت تمایل به شرکت در این رویداد اینجا را کلیک کنید.