صنعت پست؛ محور توسعه اقتصاد دیجیتال +فیلم
صنعت پست؛ محور توسعه اقتصاد دیجیتال +فیلم
نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته امروز به کار خود خاتمه داد و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران زمان برگزاری نمایشگاه پست سال آینده را همزمان با روز جهانی پست اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه زیست‌بوم فناوری و نوآوری تیکنا، نخستین نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته امروز پس از چهار روز به کار خود خاتمه داد. در این نمایشگاه شرکت‌های فعال در حوزه پست، تجارت الکترونیک و لجستیک هوشمند جدیدترین سرویس‌ها و محصولات خود را معرفی کردند.

نخستین نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته روز ۸ خرداد در مراسمی با حضور عیسی زارع‌پور؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود لیائی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از فعالان صنعت پست آغاز شد. وزیر ارتباطات در مراسم افتتاحیه نمایشگاه پست با اشاره به اهمیت توسعه صنعت پست در حوزه اقتصاد دیجیتال گفت: حالا پست به ستون فقران اقتصاد دیجیتال در کشور تبدیل شده است. بیش از ۷۰ درصد کسب و کارهای اینترنتی کالا محور هستند و اجناس آن‌ها با محوریت شرکت ملی پست در سراسر کشور در حال جابه‌جایی است. ما به‌دنبال استفاده از ظرفیت‌ فناوری‌های جدید برای هوشمندسازی پست هستیم تا خدمات پستی با کیفیت‌تری به مردم ارائه شود. امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم هوشمندسازی پست به گونه‌ای ادامه یابد که وقتی مردم می‌خواهند کالایی را پست کنند زمان بسیار کوتاه‌تری را چه برای ارسال چه برای دریافت مرسوله در انتظار بمانند.

محمود لیائی، مدیرعامل شرکت ملی پست ایران نیز در مراسم اختتامیه نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته اظهار کرد: در این نمایشگاه تفاهم‌نامه‌های متعددی با دستگاه‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی امضا کردیم و امیدواریم سال آینده مجموعه‌ها مهم‌ترین تفاهم‌نامه‌هایشان را در این نمایشگاه امضا کنند. اعتقاد داریم رقیب بخش خصوصی نیستیم بلکه در کنار آن‌ها ایستاده‌ایم و حامی آنها هستیم.

لیائی همچنین زمان برگزاری دومین نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته را ۱۷ مهر ماه سال ۱۴۰۳ همزمان با روز جهانی پست اعلام کرد.

در ادامه گزارش تیکنا از نخستین نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/