شهید رئیسی نشان داد باید در میان مردم حضور پیدا کرد
شهید رئیسی نشان داد باید در میان مردم حضور پیدا کرد
سروری گفت: شهید ایت الله سید ابراهیم رییسی سطح ریاست جمهوری را بالا برد و نشان داد که باید در میان مردم حضور پیدا کرد و درد مردم را از خود آن‌ها شنید و ریاست پشت میزی فایده ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی تیکنا، پرویز سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت که صبح امروز ۲ خرداد ماه برگزار شد اظهار کرد: امروز شبیه ترین تشییع به تشییع حضرت امام(ره) را دیدیم و این نشان می‌دهد که مردم خادمین خود را می‌شناسند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: شهید ایت الله سید ابراهیم رییسی سطح ریاست جمهوری را بالا برد و نشان داد که باید در میان مردم حضور پیدا کرد و درد مردم را از خود آن‌ها شنید و ریاست پشت میزی فایده ندارد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات بعدی ریاست جمهوری گفت: انتخابات بعدی ریاست جمهوری بسیار مهم است و باید ادامه همین راهی که با شهید رییسی شروع شده ادامه پیدا کند.

سروری در پاسخ با سوالی مبنی بر حضور مردم در این مراسم تشییع افزود: امروز حضور پر شور شهروندان را از ساعت ۶ صبح شاهد بودیم و شهروندان ارادت خود را به خادمانشان نشان دادند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مردم خادم میخواهند و شهید رییسی اعتقاد بر خادم بودن برای مردم داشت گفت: طبیعی است که انتخابات پر شوری را در پیش داشته باشیم و این انتخابات هم بسیار پر رقابت خواهد بود.