شهدای فاطمیون مصداق‌های بارز مقاومت هستند
شهدای فاطمیون مصداق‌های بارز مقاومت هستند
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما به خانواده شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم بدهکاریم و بی شک نمی توانیم فداکاری های آنها را جبران کنیم.

به گزارش گروه جامعه تیکنا، سید احمد علوی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در مراسم یادواره شهدای تیپ فاطمیون ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: ما به خانواده شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم بدهکاریم و بی شک نمی توانیم فداکاری های آنها را جبران کنیم.

او‌افزود: شهدای فاطمیون مصداق‌های بارز مقاومت هستند به آنها و خانواده های معظم شان ادای احترام می کنیم که با تاسی از سیدالشهدا و در راه امام(ره) و انقلاب ثابت قدم ماندند و با افتخار از آنها به عنوان شهید فاطمیون یاد می‌شود.

گفتنی است؛ این یادواره همزمان با هفته دفاع مقدس با هدف زنده نگهداشتن فرهنگ شهدا و گرامیداشت رشادت‌ها و دلیری‌های شهدای فاطمیون در دفاع از حرم با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه ۱۵، رئیس بنیاد شهید منطقه، معاون ناحیه مقامت بسیج مالک اشتر ، معاونان و شهرداران نواحی و مدیران شهری منطقه و خانواده های معزز شهدای مدافع حرم برگزار شد.