سیمای دارالمومنین تهران درپی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش سیاهپوش شد
سیمای دارالمومنین تهران درپی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش سیاهپوش شد
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه از سیاهپوش کردن سطح معابر و سیمای شهر در پی شهادت جانسوز رئیس‌جمهور مردمی و محبوب کشورمان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان عزیزشان درسانحه هوایی خبر داد.

به گزارش تیکنا، علیرضا رباطی معاون خدمات شهری منطقه ضمن عرض تسلیت این واقعه جانگذار به مردم انقلابی میهن عزیزمان ایران و بویژه اهالی متدین دارالمومنین تهران افزود: برافراشتن پرچم‌ها، ریسه‌های مشکی و اکران بیش از ۱۰۰ بنر با موضوع گرامیداشت شهادت رئیس جمهور شهید خادم الرضا در بزرگراه‌ها، میادین و معابر این منطقه انجام شده است.

وی درباره برنامه‌های میدانی این ایام گفت: پس از انتشار خبر شهادت رئیس‌جمهور عزیزمان و همراهان جهادی ایشان، به دستور مدیریت شهری منطقه برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سوگواری در این نقطه از شهر تهران برنامه‌ریزی شد.

رباطی اشاره کرد: در حوزه خدمات شهری با اهتزاز هزاران پرچم‌ مشکی کوچک و بزرگ بعلاوه برافراشتن چندین هزار متر ریسه مشکی درسطح بزرگراه‌ها، معابر، میادین با مضامین و موضوعات مرتبط با شهادت سیدالخادمین آیت‌الله رئیسی بویژه در نقطه پرتردد منطقه، تاسف خود را به نمایندگی شهروندان این بخش از پایتخت برای یادبود رئیس جمهور شهید ابراز داشتیم.