سیستم ماموگرافی در نهاوند افتتاح می‌شود
سیستم ماموگرافی در نهاوند افتتاح می‌شود
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان گفت: نهاوند مجهز به سیستم ماموگرافی می‌شود.

به گزارش گروه جامعه تیکنا، محمدمهدی مجذوبی شامگاه دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند اظهار کرد: در حوزه‌ی سلامت که ابعاد مختلفی دارد بارها صحبت شده است.

وی افزود: در دیدار اخیر وزیر بهداشت با مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب خطاب به ایشان فرمودند ساخت بیمارستان و درمانگاه خوب است اما به بهداشت بیشتر اهمیت بدهید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان با اشاره به بهداشت و درمان گفت: تمام تلاشمان باید بر روی بهداشت باشد که یکی از مهمترین دغدغه‌های اصلی مردم و مسئولین نیز می‌باشد.

مجذوبی خاطرنشان کرد: پیشگیری در هر زمینه‌ای بهتر است تا درمان، در حوزه‌ی بهداشت و درمان هم همین است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

وی عنوان کرد: سلامت و پزشک خانواده یکی از مواردی است که جدیداً در تویسرکان شروع شده است که امیدواریم در شهرستان نهاوند هم این طرح اجرایی شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان با اشاره موفقیت شبکه بهداشت بیان کرد: طی دو سال گذشته کارهای بسیار خوبی در شبکه بهداشت و درمان نهاوند انجام شد که امیدوار هستیم نتیجه همکاری‌های مجموعه‌ی بهداشت و درمان در شهرستان، باعث موفقیت‌های پیش رو، و ثمره آن در استان نمود پیدا کند.

مجذوبی با اشاره به اینکه نهاوند مجهز به سیستم ماموگرافی می‌شود، گفت در آینده‌ی نزدیک ماموگرافی در نهاوند افتتاح خواهد شد که یک ظرفیت بسیار خوب برای شهرستان خواهد بود.

وی افزود: اعتبار بخشی در حوزه‌ی بهداشت و درمان شبکه‌ها انجام شده است که در نهاوند هم باید این کار انجام شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان عنوان کرد: مؤثرترین فاکتور در پیشرفت پیگیری است، هرچه قدر پیگیری‌ها بیشتر باشند پیشرفت بیشتری حاصل خواهد شد که امیدواریم پیشگیری‌های بهداشت و درمان نهاوند بیشتر از گذشته باشد