رویداد اینوتکس پیچ در کرمانشاه برگزار شد
رویداد اینوتکس پیچ در کرمانشاه برگزار شد
رویداد اینوتکس پیچ با هدف شناسایی ظرفیت‌های استارت‌آپی کرمانشاه برای سومین بار در این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه زیست‌بوم فناوری و نوآری تیکنا، اینوتکس پیچ به عنوان یکی از بخش های نمایشگاه اینوتکس رقابت استارتاپی است که هرساله دراستان های مختلف برگزار میشود و این بار قطار رقابت استارتاپی این رویداد از ایستگاه استان کرمانشاه گذر کرد.

نازنین معتضدی مدیر نوآوری شرکت نیروی غرب و کارخانه نوآوری کرمانشاه  بیان کرد: اینوتکس پیچ بخش رقابتی از نمایشگاه بین المللی اینوتکس است که هرسال  با حضور کشورهای مختلف و نمایندگان استانی از سرار کشور عزیزمان در محل پارک علم وفناری پردیس برگزار میشود.

وی در خصوص رویداد اینوتکس پیچ توضیح داد:این رویداد سالانه  به صورت رقابتی در شش استان برگذار میشود در نهایت از هر استان دو تیم انتخاب خواهند شد و سپس برگزیدگان استانی اردیبهشت ماه در نمایشگاه اینوتکس رقابت خواهند کرد.

مدیرنوآوری کارخانه نو آوری کرمانشاه ادامه داد: در استان ما از ۵۰ تیم  که پس از فراخوان درخواست شرکت در این رویداد را داشتند ۱۵ تیم انتخاب و ۱۴ دی ماه در محل کارخانه نو آوری کرمانشاه با حضور داوران خبره و نمایندگان بخش های دولتی و مخصوصی از جمله عبدالوحید محمدی  معاونت امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، مسلم حدیدی  رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه ،جهانبخش شکری رییس خانه صنعت  ،معدن وتجارت کرمانشاه ، سهراب دل انگیزان دانشیار گروه اقتصاد دانشگاه رازی  و فعالین استارتاپی کرمانشاه  و… به رقابت پرداختند. در نهایت دو تیم انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند.

وی بیان کرد : مفتخریم که تیم های منتخب استان در سال ۹۹ مقام اول این رویداد را در مرحله کشوری کسب کردند. امیدواریم  تیم های منتخب امسال نیز در مرحله کشوری حرف برای گفتن داشته باشند و برای استان افتخار آفرینی کنند.

در پایان معتضدی با بیان اینکه  درهای کارخانه نوآوری کرمانشاه به روی استارتاپ ها ، فریلنسرها(آزاد کاران) و فعالین حوزه فناوری  و نوآوری باز است تصریح کرد: شرکت کنندگان این رویداد و همه فعالان و علاقه‌مندان اکوسسیتم فناوی و نوآوری با مراجعه به کارخانه نوآوری پس از پاسخ دادن به پرسشنامه و طی مراحل ابتدای میتوانند از امکانات و خدمات رفاهی و حمایتی مختلف از جمله منتوریگ، محیط کاراشتراکی و… بهرمند شوند.

انتهای پیام/