روند نوسازی و بهسازی مجموعه ۲۷ هکتاری پردیس بانوان، بی نظیر است
روند نوسازی و بهسازی مجموعه ۲۷ هکتاری پردیس بانوان، بی نظیر است
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران به همراه شهردار منطقه از روند نوسازی و بهسازی بوستان پردیس بانوان منطقه 15 و امکانات ویژه آن بازدید کرد.

به گزارش گروه جامعه تیکنا، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ در بازدید از روند نوسازی و بهسازی بوستان پردیس بانوان منطقه ۱۵ به ظرفیت‌های بسیار بالای این مجموعه فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و گفت: با تلاش مجموعه همکاران این بوستان فرامنطقه ویژه بانوان با انجام تعمیرات و بازسازی های لازم آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

شهردار منطقه در ادامه به تشریح عملیات بهسازی و نوسازی بوستان پردیس بانوان‌ پرداخت و افزود: بازسازی مسیر و ساختمان دوچرخه سواری، بهسازی سنگفرش‌ها و معابر سطح بوستان، نصب جان پناه، نصب حفاظ ویژه چاه‌های موجود، بهسازی لوله کشی آب شرب، تعویض و نصب درب‌ چاه‌های موجود فضای سبز، ساماندهی کابل‌های برق سرگردان و … از جمله این اقدامات است.

مریم اردبیلی مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران نیز در این بازدید با اشاره به امکانات کم نظیر و بی نظیر مجموعه ۲۷ هکتاری پردیس بانوان در شرق تهران گفت: این بوستان با دارا بودن مجموعه آبی و سالن چند منظوره و… پذیرای دختران و بانوان شهر تهران خواهد بود.

وی به اقدامات انجام شده به منظور بازسازی پردیس بانوان اشاره کرد و گفت: تلاش شهردار منطقه در رفع مشکلات و نوسازی این مجموعه با هدف بسترسازی در جهت توسعه ورزش بانوان و دختران قابل تقدیر است.