خدمات پستی را به در منزل مردم می‌بریم/ رشد ۵۵۰ درصدی عملکرد تجارت الکترونیک پست
خدمات پستی را به در منزل مردم می‌بریم/ رشد ۵۵۰ درصدی عملکرد تجارت الکترونیک پست
لیائی گفت: شرکت ملی پست به سمتی حرکت می‌کند که به جای اینکه مردم به دفاتر پستی مراجعه کنند خدمات پستی را به در منزل مردم ببریم.

به گزارش خبرنگار گروه زیست‌بوم نوآوری تیکنا، محمود لیائی در مراسم افتتاح پروژه‌های شرکت ملی پست به مناسبت روز جهانی پست که پیش از ظهر امروز در مرکز تجزیه و مبادلات پستی خلیج فارس برگزار شد، اظهار کرد: شرکت ملی پست به سمتی حرکت می‌کند که به جای اینکه مردم به دفاتر پستی مراجعه کنند خدمات پستی را به در منزل مردم ببریم.

وی افزود: با ورود ناوگان جدید تمرکززدایی از تهران می‌شود و مرسولات پستی که قبلا از تهران ارسال می‌شد اکنون از شهرستان‌های مربوطه ارسال و به دست گیرندگان می‌رسد. ان‌شاءالله سال آینده تقریبا دو برابر مجموعه‌ای که امسال افتتاح کردیم را در اختیار شبکه پستی قرار دهیم. هوشمندسازی شبکه پستی در اولویت برنامه‌های شرکت ملی پستی قرار دارد و می‌کوشیم فرایند‌های پستی را برای ارائه خدمات باکیفیت به مردم به صورت کاملا هوشمند عرضه کنیم.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست: عملکرد تجارت الکترونیک پست ۵۵۰ درصد رشد داشته است

محمد احمدی، معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست نیز در این مراسم، اظهار کرد: پروژه بعدی که امروز رونمایی می‌شود تمرکز بر تسهیل دسترسی مردم به خدمات پستی است. امروز دسترسی به دو خدمت الکترونیکی پست روی پلتفرم آپ راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: امروز برای اینکه سرویس امانات پستی به درستی انجام شود به سکوهای پستی در چهار نقطه تهران نیاز است و ایجاد چنین زیرساختی ۳۰ درصد بازدهی شرکت ملی پست را افزایش می‌دهد. سرویس مایل لول امروز در استان تهران و اصفهان راه‌اندازی می‌شود تا مشتریان مدیریت بیشتری بر فرایند ارسال مرسوله داشته باشند. همچنین امروز سرویس POD به منظور تسریع و تسهیل در دریافت مرسوله افتتاح می‌شود.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست بیان کرد: امروز عملکرد تجارت الکترونیک پست ۵۵۰ درصد رشد داشته است و همچنین سامانه تمبرهای پستی امروز راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/