تنها نیاز ما قبل از بازی‌های آسیایی هانگژو مسائل مالی است
تنها نیاز ما قبل از بازی‌های آسیایی هانگژو مسائل مالی است
عضو تیم ملی ووشو گفت: تنها نیاز ما قبل از بازی‌های آسیایی هانگژو مسائل مالی است که امیدواریم نگاه ویژه‌ای برای برطرف شدن آن شود.

شجاع پناهی گروه ورزشی تیکنا؛ درخصوص حضور کیومرث هاشمی در اردوی تیم ملی اظهار کرد: حدود دو سال بود که هیچ مسئولی از اردوی و با فدراسیون ووشو بازدید نکرده بود. حضور مسئولین برای ما آنهم در آستانه بازی‌های آسیایی یک قوت قلب بود تا بتوانیم با انگیزه بیشتر و مصمم تر از همیشه در مسابقات شرکت کنیم.

وی در مورد میزان آمادگی‌اش برای شرکت در این بازیها گفت: شش مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم و تقریبا آمادگی خوبی داریم. فرصت یک ماهه ای هم وجود دارد که می توانیم این میزان آمادگی را به بالاترین سطح برسانیم تا بتوانیم به امید خدا نماینده شایسته ای برای ایران در هانگژو باشیم.

عضو تیم ملی ووشو در پایان تاکید کرد: شناخت خوبی از رقبا داریم البته این رقبا هستند که باید ما را آنالیز کنند چون ووشو همیشه در این بازیها حرفی برای گفتن داشته است. مطمئن باشید که باز هم ووشو به سبد مدال‌های ایران مدال های خوش‌رنگی اضافه خواهد کرد. اما انتظار داریم مسئولین ما را از نظر مالی هم حمایت کنند چون در حال حاضر تنها نیاز اساسی ما همین مسائل مالی است.

انتهای پیام/