بنیاد مسکن لرستان ۴۰۰ واحد مسکونی را به زلزله زدگان اندیکا تحویل داد
بنیاد مسکن لرستان ۴۰۰ واحد مسکونی را به زلزله زدگان اندیکا تحویل داد

به گزارش تیکنا، “پویا تابعی” در گفت و گویی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن لرستان آذرماه ۱۴۰۰ با حضور در مناطق زلزله زده اندیکا کار بازسازی ۴۰۰ واحد مسکونی را آغاز کرد و علاوه بر این پرداخت تسهیلات و کمک های بلاعوض نیز در دستور کار قرار گرفت. وی اظهار کرد: در جریان زلزله ۵.۷ ریشتری […]

به گزارش تیکنا، “پویا تابعی” در گفت و گویی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن لرستان آذرماه ۱۴۰۰ با حضور در مناطق زلزله زده اندیکا کار بازسازی ۴۰۰ واحد مسکونی را آغاز کرد و علاوه بر این پرداخت تسهیلات و کمک های بلاعوض نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در جریان زلزله ۵.۷ ریشتری ۱۲ مهرماه ۱۴۰۰ در اندیکا حدود ۹۸۰واحد مسکونی به کلی تخریب و به یکهزار و ۹۳۰ واحد مسکونی شهری و روستایی خسارت وارد شد که بنیادمسکن لرستان، بازسازی برخی از این واحدها را در بخش “چولو” آغاز کرد.

وی تصریح کرد: در این راستا به هر واحدد ۱۲۰ میلیون تومان تسهیلات احداثی، ۳۰ میلیون تومان تسهیلات معیشتی، ۸۰ میلیون تومان تسهیلات تکمیلی احداث، ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض اسکان موقت، ۱۵ میلیون تومان کمک بلاعوض معیشتی و ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض احدث به زلزله زدگان پرداخت شد.

تابعی با اشاره به اتمام ماموریت بنیاد مسکن لرستان در مناطق زلزله زده اندیکا ادامه داد: در مجموع ۱۱۶ میلیارد تومان شامل ۹۲ میلیارد تومان تسهیلات و ۲۴ میلیارد تومان کمک بلاعوض با کمک بنیاد مسکن لرستان به زلزله زدگان اندیکا پرداخت و واحدهای خسارت دیده نیز تحویل شده است.