برگزاری اینوتکس صنایع کشور را به استفاده از ظرفیت دانش بنیان‌ها ترغیب می‌کند
برگزاری اینوتکس صنایع کشور را به استفاده از ظرفیت دانش بنیان‌ها ترغیب می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه زیست‌بوم فناوری و نوآوری تیکنا، احمد وحیدی، وزیر کشور امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳، گفت: برپایی این نمایشگاه کار فاخری است زیرا در آن بخشی از دستاوردهای نوآورانه و فناورانه شرکت های دانش بنیان به نمایش در آمده است. وی افزود: نتیجه برگزاری این نمایشگاه توسعه بازار استارتاپ […]

به گزارش خبرنگار گروه زیست‌بوم فناوری و نوآوری تیکنا، احمد وحیدی، وزیر کشور امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳، گفت: برپایی این نمایشگاه کار فاخری است زیرا در آن بخشی از دستاوردهای نوآورانه و فناورانه شرکت های دانش بنیان به نمایش در آمده است.

وی افزود: نتیجه برگزاری این نمایشگاه توسعه بازار استارتاپ ها و دانش بنیان ها را خواهد داشت، همچنین صنایع بزرگ و کوچک کشور را به استفاده از ظرفیت دانش ها ترغیب خواهد کرد. همچنین موجب فراهم کردن حمایت هایی برای فعالان این حوزه از سوی دستگاه های مرتبط خواهد شد.

وحیدی ادامه داد: وزارت کشور قطعا از دستاوردهای مرتبط با شهر هوشمند شامل سیستم های حمل و نقل و سیستم های پسماند مرتبط با حوزه کاری ما استفاده خواهد کرد.

هر ساله نمایشگاه اینوتکس به عنوان بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری، با هدف گردهمایی فعالان اکوسیستم فناوری در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

امسال دوازدهمین دوره از رویداد اینوتکس در حالی برگزار می‌شود که مخاطب و بازدیدکنندگانی از دیگر کشور‌ها نیز در آن حضور دارند.

توانمندسازى کارآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع خلاق از طریق ارائه موفقیت‌های‌شان، تامین منابع مالى، پیدا کردن مسیر مناسب جهت ورود به بازار و نیز برقرارى ارتباط میان اجزای مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری از جمله اهداف برگزارى این رویداد است، از این‌رو اعضا و فعالان اکوسیستم فناوری گرد هم می‌آیند.

اینوتکس ۲۰۲۳ از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۰۰ شــرکت نوآور و فناور در قالب غرفه دار، ۱۵۰ سرمایه‌گذار استارت‌آپی، ۴۰۰ جلسه بین کسب‌وکارها و ۲۰ رویداد و بخش جانبی‌ است.