برکناری معاون سیاسی وزیر کشور ضربه‌ای به بدنه وزارت کشور بود
برکناری معاون سیاسی وزیر کشور ضربه‌ای به بدنه وزارت کشور بود
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما به هیچ وجه درخواست برکناری معاون سیاسی را نداشتیم و این اقدام به نوعی ضربه به بدنه وزارت کشور بود.

به گزارش گروه سیاست وحکمرانی تیکنا؛احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی  درباره موضوع استیضاح وزیر کشور و عزل معاون سیاسی وی اظهارکرد: بنده شخصا مخالفت استیضاح وزیر کشور و برکناری معاون سیاسی او بودم زیرا وی یکی از مسئولان شریف، با اخلاق، انقلابی و به درد بخور برای نظام بود و لذا از وزیر کشور انتظار نداشتیم که معاون سیاسی خود را عوض کند. ما به هیچ وجه درخواست برکناری معاون سیاسی را نداشتیم و این اقدام به نوعی ضربه به بدنه وزارت کشور بود.

وی افزود: بنده همچنین از بیانیه آقای امیرآبادی فراهانی مبنی بر منتفی شدن استیضاح وزیر کشور و برکنار نشدن معاون سیاسی او نیز حمایت کردم و جزء امضا کنندگان این بیانیه بودم؛ البته ضمن اینکه استیضاح وزیر کشور در شرایط فعلی و در فاصله چندماه مانده به انتخابات مجلس به صلاح کشور نیست، وزیر کشور هم نباید استاندارانی را حفظ کند که آن‌ها امورات استان را قفل کرده و باعث نارضایتی مردم شده‌اند.

فلاحی ادامه داد: به عنوان مثال درحال حاضر استان همدان با مشکلات حوزه مسکن مواجه است؛ این درحالی است که تاکنون یک واحد مسکن به مردم تحویل داده نشده است و شاید تا یکسال دیگر تعدادی واحد به مردم تحویل داده شود. استان همدان هنوز با مشکل آب و خشک شدن باغات دست و پنجه نرم می‌کند درحالی که دوسال از عمر دولت سیزدهم گذشته است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: جابجایی یک استاندار برای وزیر کشور هیچ کار سختی نیست چرا که این شرایط حق الناس است که باعث نارضایتی عمومی شده است. اگر وزیر کشور نسبت به تغییر و جابجایی برخی از استانداران اقدام کند، نمایندگان نیز امضا خود را برای استیضاح وی پس خواهند گرفت.

 

انتهای پیام/