نمایش توانمندی‌های نیروی هوا و فضای سپاه در نمایشگاه «آسمان اقتدار» کرمانشاه
نمایش توانمندی‌های نیروی هوا و فضای سپاه در نمایشگاه «آسمان اقتدار» کرمانشاه
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های هوا و فضا طی مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاست و حکمرانی تیکنا، «سعید بهشتی راد » معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در نشست خبری برگزاری نمایشگاه صنعت دفاعی که در محل نمایشگاه‌های دائمی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: این نمایشگاه تحت عنوان نمایشگاه آسمان اقتدار برای به نمایش گذاشتن دستاوردهای هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه برپا می‌شود.

بهشتی‌راد گفت : امسال در هفته دفاع مقدس برنامه‌های ویژه‌ای در سطح استان کرمانشاه در نظر گرفته شده که یکی از این برنامه‌ها برپایی نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های هوا و فضا است و کرمانشاه چهارمین استان برگزار کننده این نمایشگاه است.

وی افزود: در نمایشگاه مذکور همه توانمندی‌های هوا و فضا به صورت عینی به نمایش گذاشته می‌شود و نمایشگاهی منحصر به فرد محسوب می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه چهارشنبه ۵مهر ماه ساعت ۹:۳۰ صبح این نمایشگاه با حضور مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی افتتاح می‌شود افزود: از روز افتتاحیه الی ۲۰مهرماه هر روز از ساعت ۱۵ الی ۲۰ بازید برای عموم مهر آزاد خواهد بود.

وی اضافه کرد: در نوبت صبح نیز بازدیدهایی را برای اقشار مختلف مردم برنامه ریزی کرده‌ایم و در کنار نمایشگاه اقدامات فرهنگی نیز تدارک دیده شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت دفاع مقدس و تاثیر آن بر پیشرفت کشور در عرصه های مختلف با تقویت روحیه جهادی و بیان کرد کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به انقلاب به میدان آمدند و با سه هدف آسیب به انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و تجزیه ایران وارد عمل شدند اما به فضل الهی و با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تمام نقشه‌های آنان شکست خورد.

بهشتی‌راد با بیان اینکه کشورمان در دفاع مقدس از ۴۶ کشور اسیر داشت، گفت: آمریکا و شوروی کمک‌های مالی، تجهیزاتی، تسلیحاتی، اطلاعاتی و تاکتیکی را به رژیم بعث عراق در طول جنگ هشت ساله انجام دادند اما مردم با جان و مال خود از هویت انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی ادامه داد: اولین دستاورد دفاع مقدس و پیشرفت صنعت دفاعی برای کشور تضمین امنیت ایران اسلامی بود و امروز دیگر گزینه نظامی نه تنها روی میز قرار ندارد بلکه دشمن به آن فکر هم نمی‌کند زیرا قدرت بازدارندگی کشور به اوج خود رسیده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: برپایی نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های هوا و فضا گامی در راستای دو ماموریت امید آفرینی و خنثی کردن تبلیغات رسانه‌ای دشمن است که از سوی رهبر انقلاب ابلاغ شده است.

بهشتی‌راد اذعان کرد: دشمن درصدد است امید را از جامعه ما بگیرد و با راه‌اندازی هجمه‌های تبلیغاتی اعلام کند که نظام جمهوری اسلامی ایران توانمندی ندارد و از اداره کشور ناتوان است.

وی با تاکید براینکه نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های هوا و فضا می‌تواند فرمایشات رهبر انقلاب را به خوبی نمایش دهد، افزود: این نمایشگاه نشان می‌دهد که با انجام کار جهادی و انقلابی ما هم توانمندی‌های لازم را داریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در مجموعه هوا و فضا با اعتماد به جوانان امیدآفرینی، ایجاد شده همچنین شاهد افزایش قدرت نظام با فعالیت جوانان در حوزه صنایع دفاعی هستیم.

بهشتی‌راد در پایان با تقدیر از دستگاه‌های دست اندرکار در برگزاری نمایشگاه مذکور، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها قرار داریم هماهنگی‌های لازم از طریق مدیرکل آموزش و پرورش، روسای دانشگاه‌ها، بسیج دانش‌آموزی، دانشجویی و فرهنگیان برای حضور دانش‌آموزان و دانشجویان صورت گرفته است .

آسمان