با این سایت، کلاهبرداران رمزارزی را بشناسید!
با این سایت، کلاهبرداران رمزارزی را بشناسید!

به گزارش باشگاه رمزارز تیکنا، اتر اسکن (Etherscan) اعلام کرد که برای محافظت از کاربران در برابر کلاهبرداری‌هایی به نام «حملات مسمومیت آدرس»، به طور پیش فرض، انتقال توکن‌های با ارزش صفر را مخفی می‌کند. در حالی که این سایت قبلاً تراکنش‌های با ارزش صفر را خاکستری می‌کرد، این تراکنش‌ها اکنون به طور کامل تحت […]

به گزارش باشگاه رمزارز تیکنا، اتر اسکن (Etherscan) اعلام کرد که برای محافظت از کاربران در برابر کلاهبرداری‌هایی به نام «حملات مسمومیت آدرس»، به طور پیش فرض، انتقال توکن‌های با ارزش صفر را مخفی می‌کند.

در حالی که این سایت قبلاً تراکنش‌های با ارزش صفر را خاکستری می‌کرد، این تراکنش‌ها اکنون به طور کامل تحت ویژگی جدید پنهان شده‌اند.

در طول یک حمله «مسمومیت آدرس»، یک کلاهبردار یک آدرس «جعل شده» ایجاد می‌کند که تقریباً مشابه آدرسی است که هدفش قبلاً با آن معامله کرده است. سپس کلاهبردار انتقالات با ارزش صفر را از آدرس جعلی به آدرس هدف ارسال می‌کند. هدف ممکن است دو آدرس مشابه را اشتباه بگیرد و وجوه را به اشتباه به آدرس جعلی هدایت کند.

از آنجایی که این رویکرد به خطای کاربر بستگی دارد و نوعی فیشینگ است، پنهان کردن تراکنش‌هایی که فاقد ارزش هستند، می‌تواند کلاهبرداری را برای قربانیان به مراتب کاهش دهد.