پرونده اینوتکس ۲۰۲۳ بسته شد
پرونده اینوتکس ۲۰۲۳ بسته شد

به گزارش خبرنگار گروه زیست‌بوم فناوری و نوآوری تیکنا، آیین اختتامیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ امروز جمعه در پارک فناوری پردیس برگزار شد. در ابتدای آیین پایانی اینوتکس ۲۰۲۳ برگزیدگان رقابت‌ علمی کنز معرفی شدند. نفر اول اعظم کرمی، دانشیار دانشگاه کرمان در حوزه الکترونیک و رباتیک، نفر دوم سینا مظفری، استادیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد […]

به گزارش خبرنگار گروه زیست‌بوم فناوری و نوآوری تیکنا، آیین اختتامیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ امروز جمعه در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

در ابتدای آیین پایانی اینوتکس ۲۰۲۳ برگزیدگان رقابت‌ علمی کنز معرفی شدند. نفر اول اعظم کرمی، دانشیار دانشگاه کرمان در حوزه الکترونیک و رباتیک، نفر دوم سینا مظفری، استادیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی، نفر سوم نور فائزه ابوقاسم، دانشیار دانشگاه USM مالزی در حوزه آب، انرژی و محیط زیست

همچنین نفر چهارم سیتی فوزیه توها، دانشیار دانشگاه بین المللی اسلامی مالزی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوش مصنوعی، نفر پنجم ایمان صالح، پژوهشگر و دستیار آموزشی دانشگاه قطر در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی، نفر شِشم نادر عطایف، پژوهشگر دانشگاه فنی آذربایجان در حوزه الکترونیک و رباتیک بودند.

همچنین در ادامه مراسم برترین‌های رویداد اینوتکس پیچ معرفی شدند. این رقابت استارتاپی یکی از بخش‌های جانبی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ است، که برای ششمین سال متوالی برگزار شد، امسال این رقابت‌ها در ۵ استان اصفهان، هرمزگان، خراسان‌رضوی، اردبیل و تهران برگزار شد.

همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس برترین های این بخش نیز معرفی شدند. قبل از مشخص شدن برگزیدگان نهایی برگزیدگان استانی در رقابت فینال به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در بخش نخست مرحله فینال، ۹ تیم استانی اینوتکس پیچ شامل؛ تیم “بیازما” از تهران فعال در زمینه آزمایشگاه مجازی برای دانش آموزان، تیم “فوتبالیت” از اصفهان فعال در حوزه باشگاه و مدیریت باشگاه، تیم “بوم وند” از بندرعباس در حوزه گردشگری، تیم “هلپیکال” از مشهد فعال در حوزه CRM و ارتباط با مشتری، تیم “کروسین فدک” فعال در زمینه زعفران و فرآوری آن، تیم “موری” از تهران فعال در زمینه هوش مصنوعی برای خرید لباس در شبکه‌های اجتماعی، تیم “زهردارو اکسیرجان” از اردبیل فعال در حوزه تولید داروی ضد رماتیسم از زهر مار، تیم “زنو”  از اردبیل فعال در حوزه روانشناسی، تیم “ویرا بیوتک” در مقابل داوران ارائه کردند.

گفتنی است، در این رویداد تیم‌های حاضر در حضور  پنج داور در مدت ۵ دقیقه از طرح‌های خود دفاع کردند و در نهایت دو تیم “کروسین فدک” و “بوم وند” انتخاب شدند.

به تیم اول رویداد اینوتکس پیچ گواهی با ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات و ۵۰ میلیون ریال نقد از طرف حامی و ۳۵۰ میلیون ریال از طرف پارک فناوری پردیس اعطا شد. همچنین به تیم دوم گواهی و ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات و ۵۰ میلیون ریال نقدی از طرف حامی و ۲۵۰ میلیون ریال از طرف پارک فناوری پردیس تقدیم شد.

در ادامه مراسم اختتامیه بروکرهای برتر کشور و بروکر برتر دوازدهیمن نمایشگاه اینوتکس نیز معرفی شدند. با انتخاب داوران شرکت توسعه صنعت شریف بروکر فناوری استان کرمانشاه، شرکت فناوری های پیشرفته آسیا بروکر فناوری استان اصفهان، بومرنگ هم آرا بروکر فناوری استان تهران، راهکار تجارت پویا سورنا بروکر فناوری استان یزد در سال ۱۴۰۱ بروکر برتر کشوری و شرکت فناوری پیشرفته آسیا از اصفهان به واسطه حجم ریالی و تعداد قرارداد بروکر برتر نمایشگاه اعلام شدند.

همچنین در بخش سیکاپ نیز تیم اصفهان با طرح وایت برد هوشمند و پارکینگ معلولین و تیم تهران با طرح سی ان سی موفق به کسب رتبه برتر شدند.

گفتنی است، هر ساله نمایشگاه اینوتکس به عنوان بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری، با هدف گردهمایی فعالان اکوسیستم فناوری در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

امسال دوازدهمین دوره از رویداد اینوتکس در حالی برگزار می‌شود که مخاطب و بازدیدکنندگانی از دیگر کشور‌ها نیز در آن حضور دارند.

توانمندسازى کارآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع خلاق از طریق ارائه موفقیت‌های‌شان، تامین منابع مالى، پیدا کردن مسیر مناسب جهت ورود به بازار و نیز برقرارى ارتباط میان اجزای مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری از جمله اهداف برگزارى این رویداد است، از این‌رو اعضا و فعالان اکوسیستم فناوری گرد هم می‌آیند.

اینوتکس ۲۰۲۳ از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۰۰ شــرکت نوآور و فناور در قالب غرفه دار، ۱۵۰ سرمایه‌گذار استارت‌آپی، ۴۰۰ جلسه بین کسب‌وکارها و ۲۰ رویداد و بخش جانبی‌ است.

انتهای پیام/