اطلاعات پرداخت بانکی کاربران اسنپ‌فود در امنیت است
اطلاعات پرداخت بانکی کاربران اسنپ‌فود در امنیت است
مجموعه اسنپ‌فود با تایید هک اطلاعات کاربران خود، اعلام کرد: اطلاعات پرداخت بانکی کاربران، اعم از اطلاعات مربوط به کد امنیتی کارت (CCV)، رمز عبور و تاریخ انقضا، در امنیت کامل قرار دارد.

به گزارش گروه جامعه تیکنا، در نخستین ساعات بامداد امروز (یکشنبه ۱۰ دی ماه) یک گروه هکری اعلام کرد اطلاعات ۲۰ میلیون کاربر اسنپ‌فود را به دست آورده است. اطلاعاتی که شامل جزئیات اطلاعات کاربران مانند شماره تماس، نام و نام خانوادگی و اطلاعات هویتی است.

ساعتی پس از انتشار این خبر در فضای مجازی و انتشار بخشی از اطلاعات هک شده، اسنپ‌فود با انتشار اطلاعیه‌ای، هک اطلاعات را تایید و اعلام کرد با همکاری پلیس درحال پیگیری این مساله است.

این مجموعه در اطلاعیه خود اعلام کرد: پیرو هک و اقدام به فروش مستقیم بخشی از اطلاعات کاربران اسنپ‌فود به اطلاع می‌رسانیم که شرکت اسنپ‌فود در قدم اول در همکاری با پلیس فتا در حال شناسایی و رفع منبع آلودگی ناشی از اقدام این گروه هکری است. این شرکت مسئولیت این اتفاق را می‌پذیرد و حتما بررسی دقیقی در مورد دلایل وقوع آن انجام خواهد داد.

گفتنی است این گروه هکری پیش از مذاکره با این مجموعه اقدام به فروش اطلاعات کرده است.

مجموعه اسنپ‌فود تاکید کرد: کلیه‌ی اطلاعات پرداخت بانکی کاربران، اعم از اطلاعات مربوط به کد امنیتی کارت (CCV)، رمز عبور و تاریخ انقضا، در امنیت کامل قرار دارد و این اطلاعات مطابق مقررات بانک مرکزی در هیچ یک از پلتفرم‌ها ذخیره نمی‌شود.

این مجموعه اعلام کرده پس از دستیابی به اخبار جدید حتما آن را منتشر خواهد کرد.