آخرین جزئیات از حادثه آتش سوزی یک انبار در جاده مخصوص
آخرین جزئیات از حادثه آتش سوزی یک انبار در جاده مخصوص
ملکی گفت: ساعت 7:48 صبح امروز بخشی از یک سوله 600 متری که محل نگهداری نوشت افزار، کاغذ، لوازم ضایعاتی و... بود دچار آتش سوزی شده بود و دود زیادی از پنجره‌ها به بیرون سرایت می‌کرد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه تیکنا درباره جزئیات حادثه صبح امروز یک کارگاه در جاده مخصوص اظهار کرد: ساعت ۷:۴۸ صبح امروز یک مورد حادثه آتش شوزی انبار در خیابان معراج ابتدای جاده مخصوص به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۲ دستگاه نردبان هیدرولیکی، تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: بخشی از یک سوله ۶۰۰ متری که محل نگهداری نوشت افزار، کاغذ، لوازم ضایعاتی و… بود دچار آتش سوزی شده بود و دود زیادی از پنجره‌ها به بیرون سرایت می‌کرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه سوله مقاومت خوبی داشت و باعث تخریب نشده بود و آتش نشانان نیزعملیات خود را از چند طرف آغاز کردند گفت: در حال حاضر حادثه تحت کنترل است و در مرحله لکه‌گیری هستیم. یک نفر از آتش نشانان دچار مصدومیت شده و از گسترش و سرایت آتش به سایر انبارها نیز جلوگیری شده است.

ملکی بیان کرد: نیروها مشغول لکه‌گیری و ایمن سازی محل هستند.