آتش سوزی یک ساختمان نیمه کاره در خیابان مفتح/ حادثه مصدومیت جانی نداشت
آتش سوزی یک ساختمان نیمه کاره در خیابان مفتح/ حادثه مصدومیت جانی نداشت
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ظهر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در خیابان مفتح به وقوع پیوست که هر 11 نفر حاضر در ساختمان به سلامت خارج شدند.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه تیکنا، درباره جزئیات حادثه آتش سوزی در خیابان مفتح اظهار کرد: ساعت ۱۵:۲۸ ظهر امروز ۲۲ آذر ماه یک مورد حادثه آتش سوزی ساختمان در حال ساخت در خیابان مفتح به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی با بیان اینکه ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند افزود: زمان رسیدن آتش نشانان طبقه -۲ این ساختمان که ۹ طبقه روی زمین و ۶ طبقه زیر زمین داشت دچار آتش سوزی شده بود.

ملکی با اشاره به حریق یک انبار ۴ متری محل نگهداری لامپ، کابل و… در مجاورت رایزر طبقه -۲ گفت: رایزرها محل قراردادن لوله و سیم از پایین تا بالای ساختمان هستند که هم رایزر و هم انبار دچار حریق شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان بررسی خواهد شد افزود: دود از طریق رایزر به طبقات بالا سرایت کرده بود و ۱۱ نفر از افراد حاضر در ساختمان به خاطر دود زیاد گرفتار شده بودند.

وی بیان کرد:  از این ۱۱ نفر ۳ نفر به پشت بام ساختمان مراجعه کرده بودند که با تلاش آتش نشانان هر ۱۱ نفر به سلامت خارج شدند و مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.